← Terug naar vacatures


Teamleider Service & Support, FTG (Apeldoorn) (32 - 40 uur per week)

Word jij onze nieuwe Teamleider Service & Support?

Direct solliciteren



Wat ga je doen?

Voor onze afdeling Service & Support zijn wij op zoek naar een nieuw Teamleider. Je gaat een team van 8 medewerkers aansturen. Samen met jouw team zorg je voor een uitstekende klantbeleving. Wij willen elke klantervaring waanzinnig maken!

Samen met jouw afdeling ben je de 1e aanspreekpunt en ondersteun je onze klanten en (Key) Accountmanagers. Je hebt een uiteenlopend pakket aan verantwoordelijkheden zoals het mede realiseren en monitoren van de verkoopdoelstellingen, je bent sparringpartner voor de Sales Directeur en samen met hem plan je alle activiteiten in lijn met de uitgezette strategie.

Je begint in deze rol als Teamleider Service & Support en hebt daarin de ruimte om je door te ontwikkelen tot manager van de afdeling waarbij je ook lid word van het managementteam.
Heb jij een paar jaar ervaring als teamleider en wil je verder groeien? Lees dan snel verder en wie weet drinken wij binnenkort een kop koffie (of wat anders) en groeien we samen verder!

Als Teamleider Service & Support ben je verantwoordelijk voor de gehele afdeling Service & Support. Jij bent de persoon die tussen je mensen staat, mee werkt waar nodig, maar bent ook in staat de grote lijnen te zien en deze door te ontwikkelen.

Wat zijn je taken en werkzaamheden?

  • Het stimuleren en sturen van je medewerkers met als doel het optimaliseren van de samenwerking en ondersteuning van klanten en (Key) Accountmanagers;
  • Inrichten en uitvoeren van de meest effectieve en efficiënte verkoopprocessen en ondersteunende taken;
  • Zorgdragen voor een optimale telefonische bereikbaarheid en het kwalitatief afwikkelen van de klantcontacten. Het ultieme einddoel: we maken elk klantcontact waanzinnig!;
  • Verantwoordelijk voor de ontwikkeling, realisatie en het borgen van het commerciële veranderingsproces van de afdeling Service & Support naar een proactief team dat iedere klantvraag vertaald naar een passende oplossing;
  • Sturen op KPI’s binnen Service en Support. De standaard workflows zoals (back) orders en klachten zijn voor meer dan 95% in dagproces verwerkt in het CRM en ERP systeem;
  • Zorgdragen voor het signaleren en rapporteren van gewenste rapportages vanuit het van het CRM en ERP systeem;
  • Het actief beheren van de klantrelaties in samenwerking met de (Key) Accountmanagers of rechtsreeks. Het ervaren van de customer journey door onze klanten is een cruciaal onderdeel van de afdeling Service en Support;
  • Samen met de Sales Directeur invulling geven aan de Inside Sales doelstellingen, activiteiten en acties.

Wie zijn wij?

Facility Trade Group (www.facilitytradegroup.nl)is een onafhankelijke facilitaire groothandel op het gebied van non-food horeca producten, reinigingssystemen en -machines en hygiëne voorzieningen. Onze onafhankelijkheid van leverancier of merk en onze expertise verzekert onze afnemers altijd van de beste koop.
Wij zijn een dynamisch bedrijf met korte lijnen. We hebben een team van rond de 45 medewerkers verdeeld over verschillende afdelingen. Daarnaast werken er nog gemiddeld 5 stagiairs mee. We zijn een ambitieus bedrijf waarin ondernemerschap en zelfstandigheid volledig tot zijn recht ko en. We stimuleren persoonlijke ontwikkeling en vinden het belangrijk dat er naast werken ook ruimte is voor Fun.
Meer informatie over de organisatie en de medewerkers vind je op www.facilitytradegroup.nl

Facility Trade Group is onderdeel van OptiGroup Medical, wat weer onderdeel is van het Zweedse OptiGroup AB (www.optigroup.com).

De afdeling
Service en support draagt zorg voor de dagelijkse communicatie, offertes, orderbevestigingen en beheer van contracten van klanten. Tevens is de afdeling verantwoordelijk voor de klachten registratie, opvolging en afhandelen hiervan richting klanten van Facility Trade Group. De afdeling bestaat uit drie onderdelen te weten Orderentry, Inside Sales en Contractbeheer. We zijn zo georganiseerd dat iedereen zijn of haar specialisme heeft, maar kunnen elkaar ondersteunen en werkzaamheden van elkaar overnemen.

Wat breng jij mee?

Wij verwachten niet dat je alles ‘perfect’ beheerst, maar wel open staat om je hier in verder te ontwikkelen.
Naast het feit dat je servicegericht en daadkrachtig bent, is het volgende op jou van toepassing:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring binnen een groothandel is een pré (maar motivatie is voor ons van groter belang);
  • Kennis van cleaning- of facility branche is een preé;
  • Proactieve houding en motivator voor het team;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in soortgelijke functie;
  • Een beschikbaarheid van 32 tot 40 uur per week;
  • Goede kennis van MS Office.;
  • Kennis van Exact Globe en Exact Synergy is een pré.

Wat bieden wij je?

Je werkt samen met gezellige, gemotiveerde collega’s en krijgt een veelzijdige functie waarbij je eigen initiatief bijzonder wordt gewaardeerd. En verder bieden we je:

  • Een uitdagende baan in een dynamische en snel groeiende organisatie;
  • Gezellige collega’s en een fijne en inspirerende werkplek;
  • Pensioen (vanaf 21 jaar);
  • Werklaptop en mobiele telefoon;
  • Een marktconform salaris afgestemd op jouw opleiding en ervaring;
  • Afhankelijk van waar je woont een reiskostenvergoeding;
  • Ruimte voor eigen initiatieven en persoonlijke ontwikkeling;
  • Mogelijkheid voor thuiswerken volgens het thuiswerkbeleid;
  • Regelmatig personeelsactiviteiten met alle collega’s.


.

Heb je interesse?

Solliciteer dan meteen! Stuur jouw CV en motivatiebrief naar hrm@ftgroup.nl t.a.v. Rutger Kerkdijk (hrm@ftg.nl)en wie weet word jij onze nieuwe collega!

**Wij stellen acquisitie op basis van deze vacature niet op prijs**


internet3-testimonials-pic1


Overige vacatures


Logistiek Medewerker, CEMEX (Bleiswijk) (fulltime - 40 uur per week)


Wil jij werken in een commerciële en dynamische omgeving? Zoek je een logistieke baan met afwisseling? Lees dan vooral verder!


Bekijk deze vacature

Manager Operations, DAXTRIO (Zaandam) (fulltime – 40 uur per week)


Wil jij bijdragen aan de groei en continuïteit van Daxtrio, dé Medische Groothandel voor Eerstelijns Zorg die met de klant meedenkt? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Manager Operations! op zoek zijn!


Bekijk deze vacature


 
Contact

Meer weten?
Neem contact op met ons.