← Terug naar vacatures


Medewerker Klantbeleving, BUURMAN (Oldenzaal) (fulltime – 40 uur per week)

Wil jij werken in een dynamische omgeving? Heb je een ‘neus’ voor handel, kan jij snel schakelen en krijg je energie van blije klanten? Lees dan vooral verder!

Direct solliciteren



Wat ga je doen?

Als medewerker klantbeleving ben je de spil tussen de klant en de interne organisatie en ben je hét visitekaartje naar buiten toe. Je bent het aanspreekpunt voor zowel bestaande als potentiële klanten. Je zorgt voor een accurate orderverwerking en door vragen te beantwoorden en klanten te adviseren over onze producten en diensten kan je ze volledig ontzorgen. Hierbij weet je ook kansen te creëren op het gebied van cross- en upselling. Zo zorg je niet alleen voor tevreden klanten, maar lever je ook een bijdrage aan het realiseren van de groeidoelstellingen. Je komt in een dynamische omgeving te werken met een informele en klantgerichte bedrijfscultuur.

Wie zijn wij?

Bij Buurman Facilitaire producten (www.buurman.eu) staan we voor het leveren van facilitaire producten. Niet zomaar, want op tijd leveren, aanbieden tegen een aantrekkelijke prijs en steeds rekening houdend met de wensen van onze relaties zijn voor ons dagelijks het uitgangspunt. Ons brede assortiment bestaat uit disposables. schoenen & kleding, hygiëne, verpakkingen, koffie & catering.

Buurman Facilitaire Producten is onderdeel van OptiGroup Medical, wat weer onderdeel is van het Zweedse OptiGroup AB (www.optigroup.com).

Wat breng jij mee?

Buiten het feit dat je een enthousiaste aanpakker bent, is het volgende op jou van toepassing:

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau en een commerciële mindset;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een prettige telefoonstem;
  • Je bent een echte duizendpoot die tien ballen in de lucht kan houden en snel kan schakelen;
  • Je hebt enige ervaring met orderverwerking;
  • Je combineert daadkracht met accuratesse en klantgerichtheid is je tweede natuur;
  • De Nederlandse taal spreek en schrijf je vloeiend. Kennis van de Engelse en Duitse taal is een pré.

Wat bieden wij je?

Je werkt samen met gezellige, gemotiveerde collega’s en krijgt een veelzijdige functie waarbij je eigen initiatief bijzonder wordt gewaardeerd. En verder bieden we je:

  • Een uitdagende baan;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
  • Een marktconform salaris en natuurlijk goede secundaire arbeidsvoorwaarden (pensioenregeling, collectieve bonusregeling, reiskostenvergoeding, gratis parkeren, personeelskorting op onze producten);
  • Een fijne werksfeer binnen een informeel, no-nonsense team
  • Een 40-urige werkweek;
  • Natuurlijk hebben we lekkere koffie en een gezellige VijMiBo!


.

Meer info of solliciteren?

Wil je meer over deze functie weten? Dan kun je bellen met Karin Moolenaar-Borggreve (0541-551327) of een e-mail sturen naar info@buurman.eu.


internet3-testimonials-pic1


Overige vacatures


Operationeel Manager, DAXTRIO (Zaandam) (fulltime – 40 uur per week)


Ben jij een operationeel manager met een visie op het logistieke proces? Wil jij bijdragen aan de groei en continuïteit van Daxtrio, dé Medische Groothandel voor Eerstelijns Zorg die met de klant meedenkt? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Operationeel Manager waar wij naar op zoek zijn!


Bekijk deze vacature

Product Data Coördinator, CEMEX (Bleiswijk) (minimaal 24 uur)


Ben jij iemand die houdt van puzzelen met data en wil jij werken in een commerciële en dynamische omgeving? Heb je oog voor detail en ben je gedreven om informatie te optimaliseren en te vertalen naar concrete inzichten? Dan hebben wij bij Cemex de perfecte uitdaging voor jou!


Bekijk deze vacature


 
Contact

Meer weten?
Neem contact op met ons.