← Terug naar vacatures


Marketing & Communicatie Specialist, FTG (Apeldoorn) (28 - 40 uur per week)

Wil jij richting geven aan marketing en communicatie bij Facility Trade Group? Lees dan snel verder.

Direct solliciteren



Wat ga je doen?

Als Marketing & Communicatie specialist zet je Facility Trade Group op de kaart, je draagt zorg voor een sterke positionering van onze ambitieuze organisatie en verhoogt de bekendheid bij gedefinieerde B2B doelgroepen. Je zet onze doelgroep aan tot actie. In je takenpakket ben je verantwoordelijk voor het onderhouden, plannen, creëren en delen van waardevolle content via de website en social mediakanalen. Daarnaast houd jij je bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van online SEO & SEA campagnes. Je bent een creatieve storyteller. Tevens beheer en bewaak je de corporate huisstijl op diverse huisstijldragers. De Marketing & Communicatie Specialist rapporteert aan de Manager Marketing & Communicatie.
Je bent in deze functie onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het genereren van een zo groot mogelijk bereik en naamsbekendheid voor alle activiteiten van Facility Trade Group;
  • Het verbeteren van de vindbaarheid en het verhogen van het aantal bezoekers op de website;
  • Het bewaken van de corporate huisstijl op alle huisstijldragers;
  • Het ontwikkelen, beheren en actueel houden van promotiemateriaal zoals brochures en leaflets;
  • (Mede)opstellen en uitvoeren van het interne communicatiebeleid.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Je draagt zorg voor een compleet en effectieve content kalender en bepaalt welke content op welk moment en op welk medium wordt geplaatst. Hiervoor creëer je waardevolle content voor onze doelgroep zoals SEO geoptimaliseerde teksten, blogs, video-content en landingspagina’s;
  • Je ontwikkelt, monitort, analyseert en optimaliseert SEA marketingcampagnes in samenwerking met een extern bureau;
  • Je draagt zorg dat onze doelgroep converteert op de website. Hierbij gaat het jouw missie zijn om een bezoeker die in eerste instantie alleen op zoek is naar informatie en geen concrete koopintentie heeft, langzaam maar zeker te interesseren voor ons product of dienst.

Wie zijn wij?

Facility Trade Group (www.facilitytradegroup.nl)is een onafhankelijke facilitaire groothandel op het gebied van non-food horeca producten, reinigingssystemen en -machines en hygiëne voorzieningen. Onze onafhankelijkheid van leverancier of merk en onze expertise verzekert onze afnemers altijd van de beste koop.
Wij zijn een dynamisch bedrijf met korte lijnen. We hebben een team van rond de 45 medewerkers verdeeld over verschillende afdelingen. Daarnaast werken er nog gemiddeld 5 stagiairs mee. We zijn een ambitieus bedrijf waarin ondernemerschap en zelfstandigheid volledig tot zijn recht komen. We stimuleren persoonlijke ontwikkeling en vinden het belangrijk dat er naast werken ook ruimte is voor Fun.
Meer informatie over de organisatie en de medewerkers vind je op www.facilitytradegroup.nl

Facility Trade Group is onderdeel van OptiGroup Medical, wat weer onderdeel is van het Zweedse OptiGroup AB (www.optigroup.com).

Wat breng jij mee?

Wij verwachten niet dat je alles ‘perfect’ beheerst, maar wel open staat om je hier in verder te ontwikkelen.
Naast het feit dat je servicegericht en daadkrachtig bent, is het volgende op jou van toepassing:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau; bij voorkeur een afgeronde opleiding in de richting van Marketing en Communicatie of CMD;
  • Minimaal 1 tot 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent 28 tot 40 uur beschikbaar;
  • Ervaring op het gebied van (social) media en bekend met het schrijven van teksten voor bijvoorbeeld social media of website;
  • Ervaring met Google Ads, Google Analytics, SEO en SEA is wenselijk;
  • Kennis van de horeca-, cleaning- of facility branche of ervaring in een groothandel is wenselijk;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Ervaring met Adobe Photoshop-Indesign en WordPress is een pré.

Wat bieden wij je?

Je werkt samen met gezellige, gemotiveerde collega’s en krijgt een veelzijdige functie waarbij je eigen initiatief bijzonder wordt gewaardeerd. En verder bieden we je:

  • Een fijne werkomgeving op ons hoofdkantoor in Apeldoorn;
  • Een uitdagende baan in een dynamische en snel groeiende organisatie in een enthousiast team;
  • Een marktconform salaris afgestemd op jouw opleiding en ervaring;
  • Een eigen werklaptop;
  • 1x in de 2 maanden een personeelsborrel;
  • Een personeelsvereniging, die jaarlijks een activiteit organiseert voor de gehele organisatie;
  • Afhankelijk van waar je woont een reiskostenvergoeding;
  • Pensioen (vanaf 21 jaar);
  • 26 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Ruimte voor eigen initiatieven;
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Optie om twee dagen thuis te werken bij een fulltime dienstverband;


.

Meer info of solliciteren?

Onze missie is iedere klant te verrassen in alles wat wij doen, kom jij ons daarbij helpen?
Solliciteer dan snel! Stuur jouw cv en motivatiebrief t.a.v. Arjan Bolink (a.bolink@ftg.nl) en wie weet kom jij ons team versterken.


internet3-testimonials-pic1


Overige vacatures


Operationeel Manager, DAXTRIO (Zaandam) (fulltime – 40 uur per week)


Ben jij een operationeel manager met een visie op het logistieke proces? Wil jij bijdragen aan de groei en continuïteit van Daxtrio, dé Medische Groothandel voor Eerstelijns Zorg die met de klant meedenkt? Dan ben jij misschien wel de nieuwe Operationeel Manager waar wij naar op zoek zijn!


Bekijk deze vacature

Product Data Coördinator, CEMEX (Bleiswijk) (minimaal 24 uur)


Ben jij iemand die houdt van puzzelen met data en wil jij werken in een commerciële en dynamische omgeving? Heb je oog voor detail en ben je gedreven om informatie te optimaliseren en te vertalen naar concrete inzichten? Dan hebben wij bij Cemex de perfecte uitdaging voor jou!


Bekijk deze vacature


 
Contact

Meer weten?
Neem contact op met ons.