← Terug naar vacatures


HR-adviseur Bleiswijk (parttime - 32 uur)

Wil jij een belangrijke bijdrage leveren om van Hygos ‘A great place to work’ te maken? In deze toffe allround functie ga je aan de slag met alle aspecten die het HR-vak zo mooi maken. Klinkt goed? Lees dan snel verder!

Direct solliciteren



Wat ga je doen?

Als HR-adviseur houd je je bezig met diverse processen op het gebied van de in-, door- en uitstroom van medewerkers van de diverse Hygos bedrijven. Je zorgt voor een nauwkeurige HR-administratie en verwerkt mutaties in het systeem (AFAS). Je bent een vraagbaak bij wie collega’s en leidinggevenden terecht kunnen met vragen over HR-onderwerpen. Ook help je bij het overzetten van nieuwe bedrijven op AFAS. En moet er een analyse of rapportage gemaakt worden? Dan duik je enthousiast de cijfers in.

Ook recruitment maakt deel uit van je takenpakket. Je ondersteunt bij het aantrekken van nieuw talent door onder andere aantrekkelijke vacatureteksten te schrijven, zelf actief kandidaten te zoeken en contacten met kandidaten en uitzendbureaus te onderhouden. Daarnaast ga je een bijdrage leveren aan het verder ontwikkelen van diverse HR-tools, zoals talent management, learning & development, onboarding, ziekteverzuimbeleid, arbeidsvoorwaardenpakketten, etc.

Kortom, een baan waarbij je lekker de handen uit de mouwen kunt steken, initiatieven kunt nemen, maar waarbij je ook kunt meedenken over interessante projecten. Dit doe je natuurlijk niet alleen. Je werkt nauw samen met de andere HR-adviseur en de HR-manager en hebt regelmatig contact met de HR-contactpersonen van andere Hygos bedrijven.

Wie zijn wij?

Tot de Hygos Group behoren verschillende (internationale) toonaangevende bedrijven en merken in facilitaire, hygiënische en medische producten, disposables en diensten, inclusief verpakkingen en persoonlijke beschermingsmiddelen. Elk met een eigen specialisme, maar wel met een gezamenlijke ambitie: bijdragen aan het zakelijke succes van onze partners. Van sourcing bij de juiste producenten, efficiënt voorraadbeheer en slimme logistieke uitlevering tot maatwerk oplossingen en advies. Zo dragen we onder andere bij aan een goede zorgverlening, het meest efficiënte bestel- en productieproces, een veilige en hygiënische (werk)omgeving en een beter milieu.
Hygos Group maakt onderdeel uit van het Zweedse OptiGroup (www.optigroup.com).

Wat breng jij mee?

Naast het feit dat je een energieke aanpakker bent, is het volgende op jou van toepassing:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding gevolgd richting HR
  • Je hebt bij voorkeur 3-5 jaar werkervaring op een HR-afdeling
  • Je vindt snel je weg in verschillende computersystemen (kennis van AFAS en/of WordPress is een pré)
  • Met jouw goede communicatieve vaardigheden ben jij dé vraagbaak waar collega’s en leidinggevenden terecht kunnen met vragen over HR-onderwerpen
  • Je werkt nauwkeurig en komt zowel zelfstandig als in een klein team goed uit de voeten
  • Je spreekt en schrijft de Nederlandse taal vloeiend, Engels is een pré
  • Je hebt een goed gevoel voor humor. Want naast hard werken, houden we ook van gezelligheid 🙂

Wat bieden wij je?

Je gaat werken in een bedrijf met een rijke historie, een informele, klantgerichte bedrijfscultuur en een frisse blik op en aanpak voor de toekomst. En verder bieden we je:

  • Een prima salaris. En natuurlijk goede arbeidsvoorwaarden (pensioenregeling, 200 uur verlof/jaar op fulltime basis, collectieve bonusregeling, reiskostenvergoeding, gratis parkeren, personeelskorting op onze producten)
  • Volop mogelijkheden jezelf te ontwikkelen met o.a. training, opleiding en coaching in onze eigen online Academy


Jouw werkplek wordt onze hoofdlocatie Cemex in Bleiswijk, op het Prisma bedrijventerrein in Bleiswijk, direct naast de A12 en het (trein en Randstadrail)station Lansingerland-Zoetermeer. Zowel met de fiets, de auto als het OV zijn we dus uitstekend bereikbaar. En natuurlijk hebben we lekkere koffie en thee, een goed gevulde fruitkist en een pingpongtafel!

Meer info of solliciteren?

Wil je meer over deze functie weten? Dan kun je bellen met Jacqueline van Wettum (Sr. HR Adviseur) of Hans van Eersel (HR Manager) via 079 – 346 60 00 of een mailtje sturen naar hr@cemex.nl.

En ben je gelijk al zo enthousiast dat je direct wilt solliciteren op deze uitdagende functie? Dan maken we natuurlijk graag kennis met je! Stuur hiervoor je motivatie en CV naar hr@cemex.nl.


internet3-testimonials-pic1


Overige vacatures


Commercieel medewerker Den Haag (fulltime - 40 uur)


Wil jij de schakel zijn tussen klant, sales en logistiek? In deze veelzijdige commerciële functie ga je aan de slag met alle aspecten die het sales-vak zo mooi maken. Klinkt goed? Lees dan snel verder!


Bekijk deze vacature

Logistiek medewerker Houten (fulltime - 40 uur)


Wil jij werken in een commerciële en dynamische omgeving? Zoek je een logistieke baan met afwisseling, waarmee je ook een bijdrage kunt leveren aan de gezondheidszorg in Nederland? Lees dan vooral verder!


Bekijk deze vacature


 
Contact

Meer weten?
Neem contact op met ons.